law2

ביטוח אחריות מקצועית

בעבר נהגו לבטח את עצמם בפוליסות אחריות מקצועית רק בעלי מקצועות חופשיים כגון רופאים ועורכי דין. כיום המצב שונה ובעלי עסקים מכל התחומים נוהגים לבטח עצמם בפוליסת אחריות מקצועית. פוליסות אלו לרוב טומנות בחובן סייגים רבים וייתכנו מקרים בהם בעלי מקצוע קיבלו מכתבי דחייה מהמבטחת מהטעם שהפוליסה שרכשו, אינה מכסה מקרים של אחריות מקצועית.

משרדנו ילווה אתכם החל משלב הערכת התביעה, הערכת הסיכונים הכרוכים בניהולה וכן בייצוג בבית המשפט ובניהול התיק.

תאונות אישיות ותאונות תלמידים

ע"פ רוב, פוליסת תאונות אישיות תכלול כיסוי גם עבור מקרים בהם נגרמה נכות, עבור אובדן כושר עבודה וכן עבור ירידה בתפקוד.

במקרים בהם מדובר בתלמידים, הורים רבים אינם מודעים לעובדה כי ילדיהם שלומדים בבתי הספר ובגנים, מבוטחים בפוליסת תאונות אישיות, ובשל חוסר מודעות זו, הם אינם ממשים את זכותם לקבל פיצוי בגין פציעות שנגרמו להם במהלך כל שעות היממה.

במקרה של תאונה שאירעה לכם או חלילה לילדכם, חשוב שיהיו לצדכם עורכי המתמחים בתחום הנזיקין, ורצוי שלא תיקחו סיכונים בעתיכם או בעתיד ילדכם.   

fam
car

ביטוח רכוש

פוליסות ביטוח רכוש הן הפוליסות הנפוצות והמוכרות ביותר והן מכסות מגוון רחב של רכוש לרבות דירה, תכשיטים, רכב, ריהוט בעלי חיים וכיו"ב.

במקרים בהם חברת הביטוח מתנערת מחבותה לפצות אתכם, או לחלופין מכירה בכיסוי הביטוחי באופן חלקי, משרדנו ידאג ללוות אתכם.

נזקי חקלאות

אם הנכם חקלאים או כאלו שעוסקים בחקלאות, הרי שנזקים לתוצרת אינם זרים לכם. נזקים לתוצרת יכול שיתרחשו ממספר מקורות, החל במזיקים כמו עדרי בקר, שינויי מדיניות הממשלה, שיטפונות והצפות, וכלה בכשלים בהנבטת הזרעים, הדברה וריסוס לקויים וכאלו הנוגעים להובלת ואחסון התוצרת.

על מנת לבסס תשתית ראייתית, להלן מספר נקודות שיעזרו למשרדנו לבנות עבורכם את התיק, ולהביא למיצוי מלוא זכויותיכם.

  • נהלו מעקב אחר התהליך כבר מראשיתו- פנקסי חשבונות, חשבוניות שקיבלתם, חוזים עם ספקי הזרעים והשתילים, מועדי ריסוס ודישון  וכיו"ב.
  • תעדו את הנזק מיד עם התרחשותו- בנוגע לתיעוד ניתן לומר כי כל המרבה הרי זה משובח, ניתן לצלם ולתעד את הנזקים בתמונות ובהסרטה. נסו לתעד מכמה זוויות ומכמה מוקדים שניתן.
  • זהו את מוקד הנזק- זיהוי מוקדם של מקור הנזק יסייע בידנו לגבש עילת תביעה כנגד המעוולים הרלוונטיים.
  • הודיעו בכתב למשרד החקלאות אודות הנזקים.
  • דאגו להזמין שמאי חקלאי מוסמך לצורך עריכת חוות דעת שמאית.

משרדנו נמצא בקשר מקצועי ורציף עם מיטב המומחים בתחום השמאות החקלאית, מהנדסים אזרחיים, יועצים חקלאיים וכיו"ב, זאת במטרה להבטיח עבורכם את מיטב הייצוג.

hakla
Fire

הצפות ושריפות

יתכנו מקרים בהם הנכם סבורים כי בהיעדר פוליסת ביטוח תקפה, "אין את מי לתבוע", אולם טעות בידכם. לרוב שריפות והצפות נגרמות כתוצאה מכשל באחד המכשירים בבית או לחלופין מכשל בצנרת, ומשכך ייתכן מאוד שניתן יהיה להגיע אל מקור הנזק, דהיינו היצרן ו/או המתקין.

חשוב לדעת כי במקרים של נזק לרכוש חשוב להתייעץ עם עורך דין המכיר את הנושא, ושיכול לכוון אתכם בנוגע לצעדים המידיים שעליכם לנקוט לשם איתור המזיק ולצורך מזעור הנזקים, לרבות נזקי הכנסה ומוניטין.

משרדנו ילווה אתכם בניהול התביעה, לרבות הפנייתה  (במקרי הצורך ) לחוו"ד דעת של חוקרי שריפות, מהנדסי בטיחות שמאים וכיו"ב.

משרדנו מתמחה בניהול תביעות רכוש ואנו נדאג להבטיח כי זכויותיכם לא תפגענה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support